Medlemsfaktureringen i laget.se har nu två nya features för att underlätta ert arbete i klubben. Nu kan ni både lägga till egna meddelanden på fakturor samt göra om e-postfakturor till brevfakturor.

Visst låter det bra?

• Lägg till meddelande på faktura

Ni kanske vill informera generellt om vad som ingår i föreningens medlemsskap eller lägga till ett personligt meddelande på en specifik faktura? Vid faktureringstillfället kan ni nu välja att lägga till detta.

• Gör om e-postfaktura till brevfaktura

Har ni till exempel en förfallen e-postfaktura som ni behöver skicka ut via vanlig post? Gå in under Fakturor och klicka på fakturan > Redigera > Skicka som brev. En serviceavgift på 29 kronor per brevfaktura tillkommer för klubben (då ingår porto, utskrift, kuvert, kuvertering och distribution).

Inte igång med den kostnadsfria faktureringen än? Läs mer om den här! 🙂