Vi fortsätter uppdatera laget.se i en rasande fart. Vi har nu på klubbsidor ändrat vilken ordning kontaktpersoner skrivs ut på så det blir lättare att hitta den man söker. Vi kommer inom kort även justera sorteringen av kontaktpersoner på lagsidor så att även den blir mer lättöverskådlig.

Fler uppdateringar
• Listar mer information när man som medlem kollar deltagare på en händelse. Nu skrivs det även ut vilken roll medlemmen har i laget för att enkelt kunna se ex. hur många ledare och hur många spelare som är anmälda
• Justerat en bugg så att en administratör som även är administratör på en annan sida inte blir låst för redigering om den andra sidan är en borttagen sida.
• Korrigerat en bugg som gör att flera lag inte kunnat sättas som egna lag när man skapar en ny serie/cup.