Fokusera på det som är viktigt – nu går det enkelt att uppgradera till ett annonsfritt laget.se Premium även i appen.

Är du en av dem som är tröttat på annonser och hellre betalar en slant för att bli av med dem? Good for you! Nu finns laget.se Premium.

• Reklamfritt! – Fokusera på det som är viktigt. Med laget.se Premium slipper du distraktioner.
  • Gäller både app och hemsidor – Oavsett du gillar att använda laget.se via appen, mobilwebb eller datorn så finns Premium med dig.
  • Du stöttar arbetet för svensk idrott – Ditt Premium-abbonnemang bidrar du till att Sveriges idrottsföreningar kan använda laget.se till en lägre kostnad.
  • Rabatt för familjen – Teckna Premium för alla i familjen som har ett eget användarkonto i laget.se samtidigt och få rabatt.
  • Ingen bindningstid – Löpande abonnemang som du enkelt avslutar när du vill.

Premium kostar 29:- i månaden för dig. I appen tecknar du Premium via Mitt flöde, i appmenyn eller genom att stänga en annons. Via mobilwebb eller dator gör du det under din användarprofil när du loggat in.

Du kan även klicka här direkt och logga in om du inte redan är det.

Genom laget.se Premium hjälper du laget.se i arbetet med att förenkla vardagen för alla inom svensk idrott – varje dag. Tack!