Köp silverpaket till ditt lag senast 31 mars 2018 så är alla lag med spelare födda mellan 2002-2010 med och tävlar om boken ”Ronaldo – En vinnares väg” till hela laget!

I silverpaketet finns smarta extrafunktioner för dig som vill ha mer kontroll och få ut maximalt av laget.se! Köp silverpaket genom att logga in på ert lag i laget.se och gå till Admin > Förstasidan > Butiken.

Vad vinner man?

25 stycken böcker: ”Ronaldo – En vinnares väg” värde 3375:-

Det här är den spännande historien om Cristiano Ronaldos liv. Från hur han som liten gick på fotboll med sin pappa, till hur han för första gången gick ut framför Santiago Bernabéus fullsatta läktare iförd Real Madrids klassiska vita matchställ. Lättläst och gripande om Ronaldos resa från gatorna på den portugisiska ön Madeira till att bli en av de största fotbollsspelarna någonsin.

Vad ingår i ett silverpaket?

Anmälningsfunktion – Vilka kommer till matchen eller träningen?
Utrymme 1000Mb – Tiodubbla utrymmet för bilder och dokument.
Leveransbekräftelse – Vilka har fått och läst e-postutskicket?
Excellista – Spara lista baserat på lagets medlemmars uppgifter.
Skyddade sidor – Nås av inloggade medlemmar. Till exempel en taktiksida.
Webbfråga – Vad tror era besökare om den kommande matchen?

Mer info om funktionerna i laget.se >

Vad behöver vi göra?

Det enda ni behöver göra är att köpa ett silverpaket till ert lag. Silverpaketet kostar 468:- för ett år och beställs under Admin > Förstasidan > Butiken. Efter ett år återgår ni automatiskt till bronspaket om ni inte beställer ett nytt silverpaket. Ni kan betala med kort eller via faktura. Boken passar dem som är mellan 7-15 år, så det vinnande laget lottas inom denna åldersgrupp.

Hur länge pågår tävlingen?

Från och med dagens datum (19 februari) till och med 31 mars 2018. laget.se lottar ett vinnande lag i april 2018.

Vilka kan delta?

Böckerna passar lag med spelare 7-15 år gamla, så lottningen sker mellan lag med spelare födda mellan 2002-2010. Självklart kan andra åldersgrupper fortfarande köpa silverpaket.

Vart kan jag vända mig med frågor?

Ni är välkomna att mejla era frågor till support@laget.se

Stort lycka till!