Nu är det möjligt för beslutsfattare, kanslister, styrelsen med flera att göra smidiga e-postutskick till klubbens Stödmedlemmar.

Sedan en tid tillbaka kan föreningen addera Stödmedlemmar på klubbsidan. Genom att lägga till Stödmedlemmar på laget.se får ni, utöver ett bra register över medlemmarna, också möjligheten fakturera dem, de får notiser när något nytt händer på sidan och nu även möjligheten att göra e-postutskick specifikt till gruppen Stödmedlem. En riktigt bra anledning för att lägga till dem på klubbsidan!

Lägg till Stödmedlem på klubbsidan:
1. Logga in på laget.se
2. Klicka på Admin och sedan Medlemmar på klubbsidan
3. Klicka på Lägg till medlem
4. Fyll i uppgifter (viktigt med e-postadress), välj rollen Stödmedlem och Spara

Gör utskick till Stödmedlemmar:
1. Logga in på laget.se
2. Klicka på Admin och sedan Utskick
3. Välj E-post och klicka i Stödmedlem i nästa steg
4. Skriv ditt meddelande och klicka på Skicka

En bra kompletterande funktion till detta är Bli medlem-funktionen som innebär att man kan erbjuda ansökan om medlemskap direkt på klubbsidan.

Har ni många Stödmedlemmar idag som ni vill få in på laget.se så hjälper vi även gärna till att importera dessa!