Med medlemsregistret i laget.se får du som övergripande klubbadministratör total kontroll. Du slipper jobba med dubbla register och kan samla allt på en plats – det förenklar mycket både för er centralt i klubben och för lagen och alla medlemmar.

Många nöjda kanslister och styrelsemedlemmar har sedan lanseringen fått ett toppenverktyg som bidrar till en både lugnare och mer effektiv idrottsvardag.

Medlemsregistret innehåller bland annat:

Smart översikt med användbar information
Medlemsfiltrering på bland annat födelseår och roll
Sökfunktion där du kan använda allt från postnummer till efternamn
Exportering till Excel för externa behov av medlemsdata
Lägg till, flytta och ta bort medlemmar – enkelt och användarvänligt
Redigering av medlemsuppgifter – exempelvis adress eller allergier
Automatiska rapporter som ger dig koll på bland annat åldersspann
Dubbletthantering som hjälper dig att hålla ordning i systemet
Hämta samtycke gällande personuppgiftshantering enligt GDPR
Intyga kontrollerade utdrag ur belastningsregister – ett krav från RF

Med detta sagt så är det alltså helt onödigt för din förening att betala för ett medlemsregister när ni kan få allt detta helt utan extra kostnad.

Så kommer ni igång:

Är din förening helt eller delvis utanför laget.se idag? Vi hjälper er gärna att komma igång. Mejla support@laget.se eller ring 019-15 44 00.

Föreningar som redan använder laget.se når medlemsregistret via klubbens Admin och klickar på Till registret (orange knapp) från en dator. Ser du inte knappen behöver du bli klubbadministratör, läs mer om det här.

Välkommen att använda medlemsregistret i laget.se!

medlemsregister-screenshot2
Klicka på bilden för att förstora.