Vilka nya spelare ska medlemsfaktureras? Vilka nya ledare ska läsa er värdegrund? Hur rullar det egentligen på med uppstarten av de yngsta lagen i största allmänhet? Med nya funktionen missar du ingen.

Tillagda personer (senaste 30 dagarna) finns nu som modul i Översikten i din förenings medlemsregister. Klicka på Visa för att komma till listan.

Vem, var och när?

Håll musen över infoikonen längst ut till höger när du kommit till listan för att se vem som lade till personen, när och i vilket lag.

Vilka ska få medlemsfaktura?

Vilka roller i er förening är förknippade med en avgift? Om det exempelvis är spelare, ledare och stödmedlemmar kan man då enkelt filtrera på dessa roller via Filter-knappen. Exempel: Nya spelare senaste 30 dagarna.

Medlemsregistret med Tillagda personer och många andra funktioner som underlättar ert föreningsliv nås av övergripande klubbadministratörer och medlemsansvariga i klubben.