Nu har din förening tillgång till det sprillans nya och heltäckande campverktyget i laget.se. Med tydlig översikt och kraftfulla funktioner är det från och med nu enkelt att arrangera en camp!

Verktyget är speciellt framtaget för föreningslivets camper (exempelvis sommarfotbollsskolan eller sportlovscampen) och innebär att ni bland annat kan ta in anmälningar via ett dynamiskt formulär med egna frågor, administrera deltagare, skapa underliggande campgrupper, sköta närvarohantering för LOK-stöd och hantera betalningar.

Exempel på funktioner i campverktyget

• Integrerad betalning med automatisk avprickning
  • Smidig närvarohantering – deltagarna bidrar till klubbens LOK-stöd
  • Eget anmälningsformulär som är enkelt att anpassa
  • Lätt att filtrera och söka fram deltagare
  • Tydlig statistik över antal anmälningar till er camp per månad
  • Enkel och kraftfull grupp- och deltagarhantering
  • Snabb export av deltagarlistor
  • Utskick till önskade deltagare på en minut

Dynamiskt formulär gör det enkelt att anmäla sig till er camp

Kom igång direkt

Du som startar upp ett nytt camp behöver vara klubbadministratör i laget.se. Det rekommenderas även att du är medlemsansvarig eftersom du då kan fakturera campdeltagarna direkt från verktyget.

1. Navigera till ert medlemsregister genom att klicka på Till klubbadmin (orange knapp) i klubbens Admin via en dator
  2. Klicka på fliken Camper och klicka på knappen + Skapa camp
  3. Fyll i uppgifterna och skapa upp er första camp. Klart!

Sen är det bara att öppna anmälningsformuläret och sprida länken för att börja ta in anmälningar.

Använder din förening inte laget.se än?

Ni är varmt välkomna att använda campverktyget ändå! Ni betalar då endast grundlicensen på 999:-/år (ca 83:-/mån).

☛ Fyll i era uppgifter på camper.laget.se för att komma igång med er camp

Välkommen att kontakta oss på 019-15 44 00 eller support@laget.se om din förening är nyfikna på laget.se som helhetslösning eller om du har frågor.