Att fakturera medlemsavgifter genom laget.se underlättar betydligt mycket för ekonomiansvariga i föreningen. I laget.se skickar du ut fakturor för säsongens/terminens avgifter på nolltid. Avgifterna betalas och prickas sedan automatiskt av i systemet via OCR – utan extra arbetsinsats. Allt utgår från ert medlemsregister i laget.se.

Medlemsfaktureringen i laget.se:

Automatiska påminnelser skickas ut från systemet och ni behöver inte kontakta aktiva eller målsman för att påminna om utgående faktura.

Om ni skickar faktura genom laget.se får ni klubbmärke på fakturan, ett sista betaldatum, exakt summa, OCR-nummer och bankgiro. Något som är uppskattat hos föräldrarna.

Mottagaren får fakturan i laget.se-appen eller på e-post.

Systemet har automatisk OCR-avprickning och ledarna kan enkelt betalstatus för sin grupp.

Ekonomiansvariga får smidig bokföringsexport med autokontering.

Kostnadsfri telefon- och e-postsupport.

Läs mer om hur ni går tillväga här

Vi hjälper er genom hela processen om ni vill! Kontakta oss på support@laget.se eller 019-15 44 00 för att boka ett möte.