Förbättringar har nu gjorts i medlemsregistret för att tydliggöra de senaste händelserna för varje person i föreningen.

Om du klickar dig in på en specifik person i medlemsregistret så finns nu en modul med tydlig information om de senaste händelserna för denne.

Dessa händelser ser du i medlemsregistret:

• När en person lagts till eller blivit borttagen från ett lag/klubben och av vem
  • När och av vem en förfrågan om personuppgiftshantering skickats ut/öppnats/godkänts
  • När och av vem ett manuellt medlemsskap adderats eller tagits bort
  • När en ledare fått ett intyg på att utdrag ur belastningsregistret kontrollerats
  • När någon tagit bort eller ändrat ett intyg gällande utdrag ur belastningsregistret

Du kan även hitta samma information om du för muspekaren över i-symbolen längst till höger i listan över personer i medlemsregistret.

Som förening i laget.se är det självklart fritt fram att använda medlemsregistret helt kostnadsfritt.

☛ Mer information om medlemsregistret i laget.se.