Har ni obetalda medlemsfakturor liggandes kvar efter att de automatiska påminnelserna gått ut? Nu kan ni enkelt skicka påminnelser för flera eller alla förfallna fakturor på en sida i klubbens faktureringsverktyg.

Sök bara upp de förfallna fakturor där mottagarna behöver en påminnelse, markera dem och klicka på ”Skicka påminnelse till markerade” längst upp på sidan.

Obs! Automatiska påminnelser skickas ut efter 7 och 14 dagar efter förfallodatum för e-postfakturor och efter 7 dagar för brevfakturor. För påminnelser skickade via brev tillkommer en serviceavgift på 10:- per faktura. Påminnelser kan endast skickas för fakturor med status Förfallen.

Även andra små förbättringar och förtydliganden har gjorts i faktureringen. Bland annat syns nu datum för senast skickad påminnelse i listvyn.

Fakturera medlemmar med laget.se – gratis för föreningen
Guide: Full koll innan du fakturerar medlemmar