Nu får ni automatiskt bättre koll på medlemmarna i er förening! Genom det nya och kostnadsfria medlemsregistret i laget.se förenklar ni ert föreningsliv på riktigt.

Jobbar ni kanske i dubbla föreningssystem idag? Det behövs inte längre. Med det nya medlemsregistret (och LOK-stödsintegrationen) har det aldrig varit bättre läge för er klubb att enbart arbeta med laget.se.

Testa nya medlemsregistret

Gå till klubbens Admin via en dator, klicka på Medlemmar och sedan Ta mig dit (orange knapp).

Obs! Du behöver vara övergripande Klubbadministratör eller Medlemsansvarig (du som har tillgång till medlemsfaktureringen) i klubben för att komma åt registret.

• Enkel översikt

Under Medlemmar finns de som betalat medlemsavgift i föreningen (de som betalat medlemsavgift via den smidiga faktureringstjänsten i laget.se hamnar automatiskt i denna vy). Under Personer finns alla med oavsett medlemsavgift, till exempel Föräldrar.

• Smidig medlemsfiltrering

Filtrera ut och se hur många medlemmar föreningen har baserat på sport, lag, roll, kön och/eller födelseår.

• Sök medlemmar i realtid

Sök på namn, adress, födelsedatum, lag etc.

• Exportera listor till Excel

Addresslistor eller underlag för redovisning? Från registret kan du exportera Excellistor.

• Lägg till medlemmar i föreningen

Superenkelt att lägga till nya medlemmar i föreningen via registret.

• Ändra personliga uppgifter och medlemsskap

Inne på varje persons profil kan du enkelt redigera kontaktuppgifter, medicinsk info, medlemsskap och lagtillhörigheter med mera.

• Dubbletthantering

Ibland har medlemmar i en förening lagts till på fel sätt eller med fel information. Detta kan skapa dubbla användarkonton som i sin tur skapar andra funktionsproblem som till exempel dubbelfakturering eller uteblivna mejlutskick. Genom det nya medlemsregistret får ni kontroll på detta och kan se till att rätt information hamnar på rätt plats!

Allt detta finns nu tillgängligt för er förening, gratis!

Testa nya medlemsregistret idag genom att gå till klubbens Admin via en dator, klicka på Medlemmar och sedan Till registret (orange knapp).