Den svenska idrottsrörelsen är fortsatt hårt ansatt i följderna av pandemin. Genom en Swish-insamling i laget.se kan ni låta alla i och runt er förening hjälpa till att täcka bortfallet och visa extra omtanke i jul.

Starta en insamling i laget.se och få en proffsig insamlingssida i klubbens egna färger där supportrar och andra enkelt kan bidra via Swish. Pengar förs över löpande till föreningens konto och på insamlingssidan kan ni följa kampanjens framfart mot det uppsatta målet.

Starta en insamling under december och förändra barns liv

Vi lever i en orolig värld med klimatkris, krig och pandemi. Men det finns hopp. Barnen. Därför kommer insamlingar startade under december också ge alla givare möjligheten att skänka en gåva till Rädda Barnen. Ett fint tillfälle för din förening att göra skillnad, inte bara för er själva under en tuff tid, utan även för barn i Sverige och runt om i världen.

Bra för klubben, en fin känsla för givarna och en hedervärd insats som förändrar barns liv och framtid.

Starta insamling och gör skillnad för både din förening och barn runt om i världen

Få mössor med ert klubbmärke

Alla föreningar som under december samlar in 2 000:- eller mer till Rädda Barnen får 50 stycken mössor med sitt klubbmärke, Rädda Barnen-logotyp samt logotyp för mössponsorn Teamrullen.

Tips! Nämn gärna mössorna i exempelvis texten på er insamlingssida och vid spridning i sociala medier för att göra större skillnad för Rädda Barnen och för ett ökat engagemang kring er insamling i allmänhet.

Starta insamling på en minut

Du som startar upp en insamling behöver vara klubbadministratör eller medlemsansvarig för din förening i laget.se.

1. Gå till ”Admin” på klubbsidan och klicka på ”Till registret”
2. Klicka på fliken ”Ekonomi” och sedan på ”Insamling”
3. Klicka på ”Starta insamling”, fyll i informationen och klicka på ”Starta”

Om du har frågor eller tillhör en förening som inte använder laget.se idag är du varmt välkommen att kontakta oss på 019-15 44 00 eller support@laget.se så hjälper vi dig!