Kom igång ordentligt efter coronarestriktioner och bjud in till en sportlovscamp. Det är inte speciellt avancerat och kan innebära stor ekonomisk skillnad för din idrottsförening.

En camp ger er goda förutsättningar att fortsätta utveckla er verksamhet. Dels genom förbättrad ekonomi men också genom engagemanget en camp skapar. Här följer ett räkneexempel:

Förutsättningar för Exempelcamp

• Måndag-fredag under sportlovet
• Ingen övernattning
• Lunch ingår varje dag
• T-shirt ingår
• Cirkapris per dag: 300:- inkl. lunch och t-shirt
• En rolig extern upplevelse ingår
• Fyra grupper á 15-25 personer
• Medlemskap i föreningen ingår

Exempel på uträkning och resultat. Klicka för att förstora.

Er camp kan självklart anordnas under exempelvis sommar- eller höstlov också och går att anpassa efter just era förutsättningar.

Börja planera och gå ut med inbjudningar redan nu – det ökar era förutsättningar för ett lyckat arrangemang.

”Vi sparar så otroligt mycket tid, får en bättre överblick av deltagarna, grupperna och det är enkelt att administrera.”

Robert Bergh, Örebro Hockey Ungdom

Kom igång genom att skapa en campsida med anmälningsformulär via det kraftfulla campverktyget i klubbadmin på laget.se.

Använder ni inte laget.se idag? Anmäl intresse via camper.laget.se.

Har ni frågor är ni välkomna att kontakta oss på 019-15 44 00 eller support@laget.se.

Varmt lycka till med er camp!