Sedan tidigare har vi berättat att du som klubbadministratör eller medlemsansvarig i föreningen enkelt kan exportera Excellistor från ert medlemsregister i laget.se. Nu ser du även om personerna som exporteras har ett medlemsskap och hur länge det i så fall gäller.

Så exporterar du listor:

1. Navigera till ert nya medlemsregister genom att logga in på klubben > Admin > Medlemmar > Till registret
  2. Gå sedan in under Medlemmar eller Personer i registret och använd filtreringen för att få fram rätt personer eller gå till steg 3 för att få med alla
  3. Bocka i rutan bredvid Namn i listan när du är nöjd så att personerna blir markerade och klicka på Exportera

För att ha tillgång till funktionen behöver du vara övergripande klubbadministratör eller medlemsansvarig (du som har tillgång till medlemsfaktureringen).

Inte testat medlemsregistret än? Läs mer här!

Administratör i ett lag?

Som vanligt kan lag med silver- eller guldpaket exportera egna medlemslistor under Admin > Medlemmar > Adresslista.