laget.se är ett omfattande hemside- och administrationssystem vars syfte är att underlätta och spara tid för svenska idrottsföreningar. I ett stort system kan det dock vara lätt att missa vissa funktioner. Har du koll på dessa?

1. Kallelsefunktion för aktiviteter

Med ett silver- eller guldpaket på er lag- eller klubbsida kan ni skicka kallelser för aktiviteter och få tydliga svar direkt i laget.se. Mer »

2. Medlemsfakturering

Håll allt i ett system och fakturera era medlemmar direkt i laget.se. Avprickning sker automatiskt via OCR. Mer »

3. Helhetslösning för camper och läger

Kraftfull helhetslösning för att administrera exempelvis höstcampen eller skridskoskolan. Betalningar, anmälningar, närvaro med mera sköter du smidigt i campverktyget. Mer »

4. Digital Swish-insamling

Starta en proffsig insamling på en minut. Med det här verktyget samlar ni enkelt in tusentals kronor till klubbkassan. Mer »

5. Digitala medlemskort

Trött på att rodda fysiska medlemskort? Dessa digitala kort aktiveras enkelt av klubben och visas sedan för alla med medlemsdagar i laget.se-appen. Mer »

6. Utskicksfunktion för e-post

Nå alla i klubben eller laget med ett utskick. Önskar du nå de med en viss roll eller som du placerat i en egenskapad grupp? Inga problem! Mer »

Har du missat något mer? Kolla kategorin Produktnytt här i bloggen.

Vill du veta hur laget.se kostnadsfritt kan hjälpa hela din förening? Ring 019-15 44 00 eller mejla support@laget.se för att boka ett möte där vi kommer ut till er och berättar om era möjligheter.